Hampen
Basic
- Pris
- 31000
- Returpolicy
- Enligt ök
Inget lätt beslut men är så sugen på en IWC Mark XX så då måste något bort. Sitter du på en sån med svart tavla och med länk är ett byte intressant, så lägger jag pengar emellan.
Men säljer hur som helst säljer jag en Tudor BB58 full set som är inhandlad av mig på Krons i februari 2020.
Klockan är i fint skick men har hairlines på polerade ytor samt armband. Inga större repor men har försökt fånga dom små märken jag kan finna på sidan av klockan på bilder. Syns typ inte i verkligheten.
Inga märken på glas eller på vridringen.
Ingår gör ett original natoband från Tudor som är sparsamt använt och i mycket fint skick.
Ingår gör en även halvlänk från Uncle Seiko. Ett måste så att man kan få till en perfekt fit enligt mig.
Bara säg till om du vill ha fler bilder.
Ser gärna en trevlig affär F2F i centrala Stockholm med dig som har referenser. Flippar ju väldigt sällan klockor så har inte många referenser, men här är min lilla goodguytråd i alla fall:
klocksnack.se
Endast swishbetalning.
Kan skickas på min bekostnad men då ska klockan vara betald via swish.
Tack KS för annonsplats.
Men säljer hur som helst säljer jag en Tudor BB58 full set som är inhandlad av mig på Krons i februari 2020.
Klockan är i fint skick men har hairlines på polerade ytor samt armband. Inga större repor men har försökt fånga dom små märken jag kan finna på sidan av klockan på bilder. Syns typ inte i verkligheten.
Inga märken på glas eller på vridringen.
Ingår gör ett original natoband från Tudor som är sparsamt använt och i mycket fint skick.
Ingår gör en även halvlänk från Uncle Seiko. Ett måste så att man kan få till en perfekt fit enligt mig.
Bara säg till om du vill ha fler bilder.
Ser gärna en trevlig affär F2F i centrala Stockholm med dig som har referenser. Flippar ju väldigt sällan klockor så har inte många referenser, men här är min lilla goodguytråd i alla fall:
Hampen
Lämna gärna en kommentar ifall vi har gjort någon affär tillsammans och hur du upplevde att det gick :) Tack på förhand och väl mött! Hampen

Endast swishbetalning.
Kan skickas på min bekostnad men då ska klockan vara betald via swish.
Tack KS för annonsplats.