• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor Blackbay 58, BB58, Svart

Hampen

Basic
Pris
31000
Returpolicy
Enligt ök
Inget lätt beslut men är så sugen på en IWC Mark XX så då måste något bort. Sitter du på en sån med svart tavla och med länk är ett byte intressant, så lägger jag pengar emellan.

Men säljer hur som helst säljer jag en Tudor BB58 full set som är inhandlad av mig på Krons i februari 2020.

Klockan är i fint skick men har hairlines på polerade ytor samt armband. Inga större repor men har försökt fånga dom små märken jag kan finna på sidan av klockan på bilder. Syns typ inte i verkligheten.

Inga märken på glas eller på vridringen.

Ingår gör ett original natoband från Tudor som är sparsamt använt och i mycket fint skick.

Ingår gör en även halvlänk från Uncle Seiko. Ett måste så att man kan få till en perfekt fit enligt mig.

Bara säg till om du vill ha fler bilder.

Ser gärna en trevlig affär F2F i centrala Stockholm med dig som har referenser. Flippar ju väldigt sällan klockor så har inte många referenser, men här är min lilla goodguytråd i alla fall:

Endast swishbetalning.

Kan skickas på min bekostnad men då ska klockan vara betald via swish.

Tack KS för annonsplats.

IMG_7482.jpeg
IMG_7478.jpeg

IMG_7473.jpeg

IMG_7475.jpeg

IMG_7477.jpeg

IMG_7481.jpeg

IMG_7480.jpeg

Tillbaka
Topp