• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Blackbay (pris sänkt)

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Jag har en Tudor blackbay som jag vill sälja, den kommer komplett med lådor och certifikat.
Den kommer med original länken och original Nato band.

Den har diverse små märken men inget som inte skulle försvinna vid en lättare pollering.

Klockan och jag finns just nu i Thailand, men vid intresse så kan jag få klockan till Sverige i nästa vecka.

Mer bilder ordnas självklart vid intresse!

d5e6fde0933a29794dc3682b4d35db7a_zps6bdd6b61.jpg


Pris: 20k SEK

Mvh
Micke E
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör en sista bump... Och en liten pris sänkning....
(OBS, inga byten på denna klockan) :)

Nytt pris!!! 19k SEK
 

Silon

Omega
Är riktigt sugen på en Tudor black bay... Jag har spanat lite på den klockan men måste tyvärr prioritera annat just nu :/

Lycka till med försäljningen!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör en bump till på denna eftersom jag kan ordna transport till Sverige i veckan igen. :)

Många har hört av sig, fortsätt så, men jag kan tyvärr inte ta några byten.

Mvh
Micke E
 
Topp