- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Om varan inte överenstämmer med bilderna eller informationen.
- Bilder Skickat
- Ja
Tycker du om Tudor? Då har du kommit rätt!
Är man intresserad och vill ha flera bilder så är det bara att skicka iväg ett meddelande.
F2F: Göteborg.
Frakt: Postnord värde.
Betalningsmetoder: Swish, Revolut eller Krypto.
Tudor Prince Date+Day Linen dial
Kommer endast som klocka, alltså ingen låda eller kort.
Skick: Använt skick. Repor förekommer på band, spänne, bezel samt boetten. Det finns en ding på bezelringen mellan 6 och 7. Vid 7 finns det en liten skada på glaset som syns vid närmare inspektion.
Pris: 20000kr
Tudor Black Bay 41 GMT Pepsi SÅLD
Kommer full set.
Årtal: 2020 (Dec)
Skick: Det förekommer spår av användning men jag anser att den är i bra skick. Repor finns främst på spännet sen finns det även på boettens sidor.
Pris: 29000kr
Tudor Black Bay Chronograph Boutique Edition
Kommer full set.
Årtal: 2024 (Aug)
Skick: Toppen skick, det enda som jag har kunnat se är repor på spännet och möjligtvis någon repa här och där på center linksen.
Pris: 55500kr.
Är man intresserad och vill ha flera bilder så är det bara att skicka iväg ett meddelande.
F2F: Göteborg.
Frakt: Postnord värde.
Betalningsmetoder: Swish, Revolut eller Krypto.
Tudor Prince Date+Day Linen dial
Kommer endast som klocka, alltså ingen låda eller kort.
Skick: Använt skick. Repor förekommer på band, spänne, bezel samt boetten. Det finns en ding på bezelringen mellan 6 och 7. Vid 7 finns det en liten skada på glaset som syns vid närmare inspektion.
Pris: 20000kr
Kommer full set.
Årtal: 2020 (Dec)
Skick: Det förekommer spår av användning men jag anser att den är i bra skick. Repor finns främst på spännet sen finns det även på boettens sidor.
Pris: 29000kr
Tudor Black Bay Chronograph Boutique Edition
Kommer full set.
Årtal: 2024 (Aug)
Skick: Toppen skick, det enda som jag har kunnat se är repor på spännet och möjligtvis någon repa här och där på center linksen.
Pris: 55500kr.
Senast ändrad: