- Pris
- 17.500 kr
- Returpolicy
- Enligt ök
- Bilder Skickat
- Ja
Två tudor till salu eller byte. Bara till att höra av er vid frågor eller fler bilder.
Klockorna finns i sydvästra skåne, men går att skicka efter erlagd betalning. Betalning med swish, överföring eller wise/revolut är att föredra.
Min omdömen:
1. Tudor Prince Date Day Two tone 76213 från 2010. Tudormärkt case, krona och länk som tar ca 19cm handled. Uppmätt till -9s/d med hög amplitud. Ingen servicehistorik men inget behov enligt mig. Se skick enligt bilder.
Pris: 23.000 kr, byten kan vara intressant! (Såld)
2. Tudor Prince Oysterdate date 90734 från 1981. Rolex case, krona och länk som tar ca 19.5cm handled. Klockan diffar -5s/d och även den hög amplitud över 280.
Ingen servicehistorik men inget behov enligt mig. Se skick enligt bilder.
Pris: 17.500 kr, byten är intressant.
Klockorna finns i sydvästra skåne, men går att skicka efter erlagd betalning. Betalning med swish, överföring eller wise/revolut är att föredra.
Min omdömen:
1. Tudor Prince Date Day Two tone 76213 från 2010. Tudormärkt case, krona och länk som tar ca 19cm handled. Uppmätt till -9s/d med hög amplitud. Ingen servicehistorik men inget behov enligt mig. Se skick enligt bilder.
Pris: 23.000 kr, byten kan vara intressant! (Såld)
2. Tudor Prince Oysterdate date 90734 från 1981. Rolex case, krona och länk som tar ca 19.5cm handled. Klockan diffar -5s/d och även den hög amplitud över 280.
Ingen servicehistorik men inget behov enligt mig. Se skick enligt bilder.
Pris: 17.500 kr, byten är intressant.
Senast ändrad: