• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor fabric strap X 2

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
2200
Returpolicy
Enligt ök innan affär
Bilder Skickat
  1. Ja
82BA8DFF-9A88-4FE7-A502-85E6D5286911.jpeg
507852DB-1922-4C4C-AB57-F348BF57BB44.jpeg
93CF1FDF-E0B3-48DA-BE6B-F866792FFD0A.jpeg

obs nytt pris tidigare 1500 nytt pris 2200kr skynda fynda. Blir inte billigare iaf

Säljes 2 stycken 20-22mm Tudor fabric band inhandlade på Krons Ur, ena till min GMT och andra till 58:an. Ena i kamouflage lite grövre och den andra i jeansliknande tyg, lite tunnare.

Tänkte släppa dessa två för 2200 tidigare 1500SEK (kostar 1500kr styck om jag inte missminner mig) är jag helt ute och cyklar så dra ett PM börja inte trolla eller smurfa.

Använda några gånger och då under kortare tider då jag föredrar länk.
Säljes separat men då för 1500 styck eller 2200 för båda.
Betalning via Swisch, skickar på din bekostnad och risk eller så möts vi upp i kungliga huvudstaden
 
Senast ändrad:
Topp