• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor, fan också!

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Tack:)

För att återgå till trådens ämne. Som nån skrev, om det inte finns nåt annat du vill ha för samma pris så köp.

Jag har under några veckor nu sett denna i fönstret på Bergströms och bara tyckt att den är det vackraste. Gled in på NK och kikade om det fanns nåt jag hellre ville ha, inte. Har länge sneglat på planet ocean som ju är dyrare men den föll platt i jämförelse. Ja ja, urverket förstås. Men va fan, är ju denna jag vill ha så förra lördagen köpte jag den :)

Länk eller läder. Är bra om man kan kika på bägge, på många dykare väljer man ju automatiskt länk för att möjligtvis komplettera senare. På denna tycker jag att det är lite annorlunda men det är ju en ren smaksak.

Larsa.

SGS3 via Tapatalk.
Får man fråga vad du fick ge för den? Köpte du med länk? Kan man pruta något hos AD?:)
 

_z_

Omega
Får man fråga vad du fick ge för den? Köpte du med länk? Kan man pruta något hos AD?:)
Jag gav 25200 med läderbandet, inget prut alltså. Skulle egentligen köpa på länk men jag tyckte att den blev så blek på nåt sätt.

Klockan är ju oerhört varm i sin framtoning, då kanske man kan tro att en länk skulle bryta av fint men i mina ögon så fungerar det inte. Lädret passar bättre och är dessutom grymt välgjort!

SGS3 via Tapatalk.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag gav 25200 med läderbandet, inget prut alltså. Skulle egentligen köpa på länk men jag tyckte att den blev så blek på nåt sätt.

Klockan är ju oerhört varm i sin framtoning, då kanske man kan tro att en länk skulle bryta av fint men i mina ögon så fungerar det inte. Lädret passar bättre och är dessutom grymt välgjort!

SGS3 via Tapatalk.
Framför allt låset... Älskar att den har gälar på sidorna, som en sportbil.

Oerhört välgjort.
bbcl3.jpg


Skulle velat ha läderbandet med endlinks bara...
 

Josef B

Bestraffaren
Jag säger det igen, nya Heritage Blue Chrono är bara för snygg och för att återgå till ursprungsinlägget så tar det i lite för att punga ut de pengarna för ett ETA. Jag vet att det är ett välbeprövat urverk och jag säger väl emot mig själv eftersom ni som kan min klockhistorik vet vad för slags märke jag gillar och köpa ;). Men man får se, det kanske kommer upp en deal i framtiden som man inte kan säga nej till ;)
 

_z_

Omega
Som Aurum skrev, det behövs ett fetare läderband som bättre fyller ut gapet mot boetten.
Jo det är ett gap där som jag inte tänkt på förrän vissa skrivit om det men det stör mig som tur är inte. Möjligt dock att det skulle se bättre ut om det fylldes ut.

SGS3 via Tapatalk.
 
Topp