- Pris
- 35000
- Returpolicy
- Nej, då klockan fortfarande är under garanti.
- Bilder Skickat
- Ja
Prisbump: 34000
Bytes stannar på 35.
Dags att gå vidare mot nya klockor så denna Tudor GMT får vandra vidare.
Är fortfarande kö på denna modellen, så passa på att hugga en i absolut nyskick.
Uttagen på Bergströms Ur i Malmö 13/5-2019 och använd i rotation med andra klockor.
Plasten sitter kvar på baksidan, aldrig bytt strap så inga märken på bandhorn osv.
Klockan kommer fullset med allt som medföljde vid köp.
Intressanta byten ( endast fullset och i bra skick)
Grand Seiko
Seiko SLA017
Seiko SBDX001/017
Tudor Pelagos LHD eller blå.
Tudor Harrods edition.
Rolex
Pengar till dig eller mig beroende på objekt, jag kan gå upp 15-20K vid rätt objekt.
Utan att överdriva så hittar jag inte ett märke på klockan, inte ens på spännet men låter bilderna nedan tala för sig själv.
Finns tillgänglig för F2F i Helsingborg annars skickas klockan med värdefrakt efter genomförd betalning via Swish.
Referenser finns.
Bytes stannar på 35.
Dags att gå vidare mot nya klockor så denna Tudor GMT får vandra vidare.
Är fortfarande kö på denna modellen, så passa på att hugga en i absolut nyskick.
Uttagen på Bergströms Ur i Malmö 13/5-2019 och använd i rotation med andra klockor.
Plasten sitter kvar på baksidan, aldrig bytt strap så inga märken på bandhorn osv.
Klockan kommer fullset med allt som medföljde vid köp.
Intressanta byten ( endast fullset och i bra skick)
Grand Seiko
Seiko SLA017
Seiko SBDX001/017
Tudor Pelagos LHD eller blå.
Tudor Harrods edition.
Rolex
Pengar till dig eller mig beroende på objekt, jag kan gå upp 15-20K vid rätt objekt.
Utan att överdriva så hittar jag inte ett märke på klockan, inte ens på spännet men låter bilderna nedan tala för sig själv.
Finns tillgänglig för F2F i Helsingborg annars skickas klockan med värdefrakt efter genomförd betalning via Swish.
Referenser finns.
Senast ändrad: