• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
35000
Returpolicy
Nej, klockan är under garanti
Bilder Skickat
  1. Ja
Vill du slippa köa och smöra för våra återförsäljare?
Ta denna i stället!
Säljes Tudor Black Bay GMT inköpt av mig hos svensk AD 2018-08-27.
Priset, ja, jag tog Chrono25 värdering och drog ned lite...
Dyrt? Köa och vänta på din tur!

Har du en reverso eller något annat kul från Jaeger-Lecoultre så är det aktuellt byte. Annars är det väl bara en Tudor 58 som lockar
Skick, jag har använt klockan finns naturligtvis lite deskdiving märken men inget som stör.
Betalning sker via Swish skicka gärna ett PM om du har förslag på pris, du kan inte få mer än ett nej.
CC7E61F8-26DC-46BD-9FD6-D3859BAA82A8.jpeg
3E118927-D776-4F32-B83C-439DCDC80FC2.jpeg

https://www.tudorwatch.com/watches/new-black-bay-gmt/m79830rb-0001
0FAE1F29-AB84-494B-BCD9-5B6E341BC639.jpeg

Tack hook, leben och alla andra som gör forumet till det är!
Något oklart eller något du inte förstår fråga din förmyndare eller vårdare så kan hen säkert tolka!
Peace out!
PS
Förbehåller mig rätten att vara lite selektiv
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp