• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Heritage Black Bay (BLUE) - äntligen min

Sullstrom

Panerai
2-Faktor
Stort grattis! Den är riktigt fin den där! Ser fram emot att få se den på en GTG snart så man kan se den blå färgen riktigt! Bra bild du fick på just det!
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Grattis!

Förstår vad du menar med röd kontra blå. Är helt klart sugen på den blåa, och inte mindre nu när den börjar visas upp på forumet. Se till att posta en hel drös med bilder nu, överallt! :)
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Underbar! Är dock sugen på en röd. Eller nya tudor ranger... Kanske foruments första blir min (antingen är jag snabb, eller ensam om att tycka om den)... När den nu kommer.

Ännu en gång grattis.
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Tjusigt som tusan! Vad får man ge för en?

Jag tycker den röda är väldigt "varm" och lagom trevlig i färgen. Att tavlan dessutom går i lite varmare brunaktig nyans är ett stort plus i kanten. Denna verkar lite "kallare" överlag och tavlan känns lite basic. Är det bara jag eller har ni några tankar?
 

jabla

Sarlacc
Grattis! Väntar på att min Rolex AD skall få in den, min erfarenhet är att man måste sett klockor live innan man kan ha en bestämd åsikt om vad man tycker om dem.
 

Vesper

Rolex
Snyggt gillar den blå bättre plus att dom inte kört med någon fake patina på denna, tummen upp! :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 
Topp