• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Prisras Nu 25k!! Tudor Heritage Black Bay Steel Ref 79730

Barricello

Audemars
Pris
25000
Returpolicy
Ingen vid f2f. Annars enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Såld till en trevlig herre via Blocket.
Hej på er govänner!

Säljer alltså dinkan på bilderna här nedan :) Denna har jag köpt på Nymans Ur 18 Nov 2017, ses även på certet på en av bilderna. Fullset.
Nypris hos Nymans är 34.380:- ..jag la först ut den för 28.500:- ..men kör nu med 27.000:- äh, ok: 26.800:-
..så drar vi ner priset till: 26.500:-
..drar nu ner byxorna och kör absoluta sista priset 25.000:-

Finns en liten mindre/lättare repa vid 30 på ringen som syns på bild, men inte mycket att skriva hem om.

Mina 2 tidigare affärer som jag har gjort via KS finns kommenterade under Goodguys & Badguys:
https://klocksnack.se/threads/barricello.83789/

Affär görs upp f2f på mitt jobb i Sthlm, om inte bättre förslag erbjuds :) och betalning görs endast via Swish.
Kan skickas med PostNords värdefrakt som köparen står för. Och skickas endast till köpare med referenser.

Returpolicy: Ingen retur om affär sker f2f, då ni får känna och klämma på den innan köp, samt att den är under garanti från Tudor. Annars enligt ÖK

Lev & Njut mina damer och herrar!

IMG_9606.jpg
IMG_9618.jpg

IMG_0012.jpg
IMG_9604.jpg
IMG_9605.jpg
IMG_9928.jpg
IMG_9990.jpg
 
Senast ändrad:
Topp