• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor Heritage Ranger i butik?

JimmyVai

Omega
Hallå kära vänner!

Jag ska köra upp till Stockholm nu på måndag (30 juni) och jag vill ha min Tudor Heritage Ranger! Är det någon som har koll på om den finns i butik någonstans på vägen? Jag har inget i mot att köra en liten omväg.
Jag har sett att den finns inne hos Rob E, men vill helst ha den innan jag är i Stockholm.
 

Vesper

Rolex
Varför inte bara köpa den hos Rob? Som dessutom är en forum sponsor [emoji3]


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Vesper

Rolex
För att han helst vill ha den innan han når Sthlm ;)

Till TS, köper du den hos Rob blir du den första som går ut med en sån därifrån!
Jodå jag såg det :) Jag menar mer att han ska ändå till Sthlm varför då inte köpa den hos rob? Om det är så bråttom så får han väl parkera utanför, lagom tills han köpt klockan så blir bilen bortbogserad [emoji6]


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

JimmyVai

Omega
Jag kommer bege mig till Rob så fort jag kommer till Stlm. Hoppas bara att den finns kvar när jag är där, annars blir jag lite ledsen :)

Bilder kommer såklart upp så fort jag får tag på den.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag kommer bege mig till Rob så fort jag kommer till Stlm. Hoppas bara att den finns kvar när jag är där, annars blir jag lite ledsen :)

Bilder kommer såklart upp så fort jag får tag på den.

Var där i torsdags, inte en enda såld. Är du rädd för att det blir en Ranger-hype kan du alltid ringa för att lägga undan en!
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Gick förbi kronsur idag. Även de har Rangern inne. I alla fall i skyltfönsteret. Inte så långt från Rob om de lyckats sälja slut sitt lager :)
 

JimmyVai

Omega
myguma4a.jpg


Nu är den min!

Riktiga bilder och video kommer om några dagar. Är på semester :).
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
myguma4a.jpg


Nu är den min!

Riktiga bilder och video kommer om några dagar. Är på semester :).


Grattis! Vad pröjsade du? när jag hörde mig för på bergströms i M:ö så trodde han omkr 21'. Hur stämde det?

köpte du fler tudorband till den? original-bund ser hyfsat OK ut på bild. Men jag är inte så imponerad av lädret till BB, så jag vet inte...
 

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Testade inne på Rob, riktigt fin klockan men blir liite för stor med tanke på cleana tavlan, tycker jag :)

Jag är också rädd för det. Men det finns väl bara ett sätt att undersöka det: att prova den. Väntar tills den kommer in till Bergströms i Malmö... Eller får man planera en tjänsteresa till Rob, förlåt jag menar Stockholm.
 

JimmyVai

Omega
Jag är också rädd för det. Men det finns väl bara ett sätt att undersöka det: att prova den. Väntar tills den kommer in till Bergströms i Malmö... Eller får man planera en tjänsteresa till Rob, förlåt jag menar Stockholm.

Jag upplever inte klockan som stor alls, mer åt liten/perfekt-hållet ;)
 
Topp