• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Heritage Ranger *rätt pris*

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Pris
14000
Returpolicy
Beror på hur vi gör upp affären.
Bilder Skickat
  1. Ja
*Dags för lite uppdatering av texten tror jag* Satte uppenbarligen för högt pris på denna först (16900) men har sänkt i omgångar. Nu lägger jag mig på 14k jämnt o tänker att det är mycket klocka för pengarna. Köpte den som sagt i slutet av 2014 som 50 års present till mig själv. Den är i väldigt fint skick, inga dings eller märken annat än sedvanliga "skrivbords swirls" och några minimala märken på ett par av de skarpa ytorna Klockan är också väldigt lite använd, den har gått i rotation med flera andra och periodvis legat i ide i klockboxen helt. Den tillbringade också de första två åren på läder så länken är väldigt lite använd. Det Camoband som följer original är helt oanvänt o ligger kvar i plasten. Klockan har aldrig varit på resa, aldrig sportats med, inte varit i trädgårdsjobb osv....den är helt enkelt kalasfint omvårdad. Klockan håller också tid riktigt bra. Brukar snitta runt 3sek plus per dygn. Alltid väl inom COSC. (Verket skall såvitt jag vet vara top grade men modellen är inte COSC certad)
Säljs fullset med allt som kom med vid
leverans.

Ses helst fysiskt vid affär och kan om så önskas göra upp hos urmakare eller liknande. Förutom ren försäljning kan jag också tänka mig byte mot en Tudor Heritage Black Bay 36 svart eller Omega Aqua Terra 38,5 med blå tavla (Med pengar från mig emellan...) eller en Sinn 556 i på H länk och pengar till mig.
Så.... kom igen nu, det här är en riktigt cool klocka i grym kvalité och nu till bra pris!
Fråga gärna!

Hej!
P1020007.JPG
P1020011.JPG
P1020014.JPG
P1020015.JPG
P1020016.JPG
P8200174.JPG
P8200175.JPG
P8200178.JPG
P1020007.JPG
 
Senast ändrad:
Topp