- Pris
- 34000
- Returpolicy
- Klockan är under garanti. Är min beskrivning helt tokig så visst.
- Bilder Skickat
- Ja
34000
Säljer min North flag uttagen Juni -21.
Klockan är i toppskick med endast ytterst små hairlines på låset. I övrigt har jag inte kunnat se några märken finns dom så är det minimala hairlines. Sparsamt och varsamt brukad och har inte fått så mycket handledstid som jag trodde och därför släpper jag den.
Klockan tillverkas inte längre och är nog en av dom sista uttagna iaf i Sverige.
Givetvis fullset.
F2F i Västerås med omnejd om du har referenser, eller skickas med värde när betalning skett.
Swish is king!
Tack KS för möjlighet att annonsera här och för ett fantastiskt forum!
Senast ändrad: