• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor oyster 1967

Hej! Något för bred fråga kanske men jag har en Tudor från 1967 helt i stål och med en liten ros, står Rotor self winding pop urtavlan också. Armbandet är tyvärr inte äkta. Med så lite info går det att säga mellan tummen och pekfingret vad man skulle kunna få?

Skicket är bra/okej med tanke på åldern och den går som den ska.

Hej! Något för bred fråga kanske men jag har en Tudor från 1967 helt i stål och med en liten ros, står Rotor self winding pop urtavlan också. Armbandet är tyvärr inte äkta. Med så lite info går det att säga mellan tummen och pekfingret vad man skulle kunna få?

Hej! Ladda upp lite bilder, så kanske det blir lite lättare att bedöma.

Ja utan bilder som @theargonaut skriver så kan nog ingen hjälpa dig med din fråga. Allt beror ju på skicket, så posta bilder ;), this is the way!

mando-way-this-is-the-way.gif

Med den info du givit skulle jag höfta en spann mellan 5-13k. Mao inte så hjälpsamt utan bilder. Och det är väl ingen sub?

Tillbaka
Topp