• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Oysterdate(1957) på jubilee till ett FANTASTISKT pris!

rillesnille

Panerai
2-Faktor
SÅLD

Halloj!


Jag skriver här för att jag vill avyttra min Tudor 7929 på "Hecho en Mexico"-jubilee. Har spanat in något annat!
Helservad med ny krona, kronhals och lätt polering i augusti 2013 enligt tidigare ägare. Går GRYMT!
Ovanliga 20mm-luggar. 35 mm diameter.
Manuellt Fleurier(Tudor) 390 Cal. Samma som Tudor 7928 etc fast utan rotor!
Plexi.
Roulettedatum.
Gravyr på baklocket.
Supercharmig patina på urtavlan och radium-lysmassa.

Tänkte mig 8000 SEK, 4000 billigare än C24( exkl. armbandet). SÄNKER TILL 7500:- POK. Nu snackar vi snorbilligt.

Skönheten kan även säljas på nato, då för 6000 SEK.

Denna är alltså 6000 kr billigare än på C24, om man inkluderar armbandet för 2000kr.
Samma ref. gick för 16250HKD(=ung. 13500 SEK) (på ett läderband) 2013-01-26 på Antiquorom Important Watches.


10sbpmp.jpg

21ecmyv.jpg



4kzkf6.jpg

Kan även fixa ett oyster för en billig peng om köparen vill ha det! (Som på bilden, lånad av tidigare ägare)
erhnuq.jpg


Skicka gärna iväg ett sms för fler bilder! Kan även skicka ett PM vid frågor…Befinner mig i Stockholm. F2F är att föredra, men kan skickas inom Norden på köparens bekostnad.
Med vänligaste av hälsningar,
Rikard
 
Senast ändrad:
Topp