• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Panda Chrono Fullse

Micke L

Cartier
2-Faktor
Hej
Lite rastlös så jag lägger ut denna kanonfina klocka till försäljning el byte
Köpt här på KS medlem i somras
Hittade säljannons som jag lägger en länk till, samt lånar några foton (hoppas det är ok)

https://klocksnack.se/threads/tudor-chrono-79260-säljes-eller-bytes-mot-planet-ocean.54496/

Klockan i fråga är en fin Tudor Chronograph med sk pandatavla
Tudorn är från 2005 och mäter 40 mm exkl krona samt har 20 mm luggar
Fullset. Bägge lådorna, putsduk, cert, instruktionsbok, fullängds länk mm
Nymans Ur totalservade klockan 150215, kvitto och beskrivning vad som gjordes medföljer
Garanti på servicen till 170211
Går perfekt och allt funkar. Några små hairlines på boetten men inga dings el hack nånstans
Jag har köpt till nya specialendlinks samt nytt lädertextilband till klockan som passar fint och som givetvis medföljer

Pris: 23,5k inkl Rek i Sverige. Byter gärna mot nåt annat kul i klockväg, try me men bli inte sura om jag vänligt tackar nig om det inte passar. Pengar +/- funkar. Många referenser finns

Pm el mejl: lundberg145(at)hotmail.com

Foto från idag:



Några lånade bilder men klockan är i samma skick







Ingen ångerrätt el retur då klockan är under garanti och pengarna skall in i nya klockobjekt. Skulle något vara uppenbart fel i min beskrivning här så tar jag naturligtvis tillbaks klockan.
Titta noga på bilderna och ställ många frågor om ni undrar nåt.

Mvh
Micke L
 
Senast ändrad:
Topp