• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor pelagos 25500tn

fraddan

Panerai
2-Faktor
Pris
27000kr
Returpolicy
Ingen retur.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tudor Pelagos 25500tn.

Säljer mitt fina exemplar av den ursprungliga versionen av Tudor Pelagos med ETA verket. Klockan producerades endast mellan åren 2012-2015 vilket eventuellt gör den till ett samlarobjekt för framtiden – vem vet!

Så till själva klockan!
Klockan kommer fullset med låda, oanvända tudor rubber straps, certhållare/cert stämplat av AD i Förenade Arabemiraten (Jag har blurrat serienumret på bilden nedan men numret är där givetvis och stämmer med klockan). Tidigare ägare uppgav att den använts i mycket liten omfattning och jag ser inte anledning att betvivla detta. Själv har jag använt den i rotation med andra klockor i cirka 3 veckor. Håller tiden väldigt bra, mjuk i uppdrag, skiftar datum korrekt och bezlen roterar fint och distinkt. Tidigare ägare uppgav även att klockan är trycktestad med god vattentäthet och jag har duschat med den några gånger utan några som helst problem. Dock, eftersom jag inte själv trycktestat den, rekommenderar jag trycktest om man tänker använda den i vatten (jag uppdaterar med resultat av trycktest om jag hinner komma iväg för att fixa detta).

Casebacken har en del hairlines (jag har blurrat serienumret på bilden nedan numret är där givetvis och stämmer med certet). Även länken och låset har oundvikliga mindre hairlines. Pyttelitet märke på glaset mellan datumet och klockan 4.

Har gjort mitt bästa för att beskriva skicket, bilderna nedan är också en del av beskrivningen och har du frågor/vill ha fler bilder är det bara att fråga.

Jag ser helst en F2F affär i Malmö/Lund området med omnejd men klockan kan skickas inom Sverige, efter mottagen swishbetalning, med värdefrakt och på köparens ansvar. Priset för frakten kan vi i såfall göra upp på lämpligt vis (landar väl på runt 600 kr skulle jag tro). Ser framemot en trevlig affär!

Pris: 27 000 kr. Ingen retur.
MVH,
Fredrik
20200410_133454.jpg
20200410_133528.jpg
20200410_140822.jpg
20200410_133601.jpg
20200410_133702.jpg
20200410_133921.jpg
20200410_134150.jpg
20200410_133946.jpg
20200410_141514.jpg

Tack KS, som alltid för ett trevligt forum som ger mig mycket nöje!
 
Senast ändrad:
Topp