• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Pelagos (25600TN, svart), full-set. Nu 27,5k!

Pris
27500
Returpolicy
Enligt ö.k.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tudor Pelagos med in-houseverket utplockad 170217 säljes p.g.a. för lite handledstid, fint skick som jag tycker beskrivs bra av bilderna. Är det någon vinkel jag har missat så skriv gärna det så kompletterar jag med fler bilder. Enligt bilder så finns så klart box, cert, oanvänt gummi, pristag etc. kvar sedan nyköpet. Specifikationer saxat från uret:

Modell: 25600TN-TITANIUM
Serie: Pelagos
Typ: Herrklocka, Dykarmodell
Diameter: Ø 42.00 mm
Boett: Borstat/polerat titan
Baksida boett: Solid
Armband: Grått titan
Urtavla: Svart med självlysande markeringar indexmarkeringar, självlysande visare
Spänne: Viklås i titan
Glas: Repskyddat safirglas
Bezel (ring): Titan, svart, vridbar motsols
Urverk & Funktioner
Urverkstyp: Automatiskt, självuppdragande
Sekundvisare: Svepande
Urverk: Tudor CALIBER MT5612 med 26 juveler, 28800 vph
Gångreserv: 70 timmar
Datumangivelse: Datum
Vattenskydd: 50 ATM
Övrigt: Kronometercertifiering (COSC), skruvkrona

Klockan finns i Umeå och kan säljas på plats (träffas på något fik eller liknande) alternativt skickas som värde med Posten mot förskottsbetalning via Swish. Jobbar på bank så det går bra att ringa vårt växelnummer och fråga efter mig för att stämma av infon om det ökar trovärdigheten, annars har jag ett gäng referenser här: https://klocksnack.se/threads/joakim-andersson.30015/

Byten upp/ner kan vara intressant men i första hand känns ren försäljning enklast.
IMG-1089.JPG
IMG-1090.JPG
IMG-1091.JPG
IMG-1093.JPG
IMG-1094.JPG
IMG-1095.JPG
IMG-1096.JPG
IMG-1097.JPG
IMG-1098.JPG
IMG-1099.JPG
IMG-1100.JPG
IMG-1101.JPG
IMG-1102.JPG
unnamed.jpg
 

Bilagor

  • IMG-1092.JPG
    IMG-1092.JPG
    142.7 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Topp