• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor Pelagos FXD MN

Emiel

Basic
2-Faktor
B&R Testpilot
Pris
33500 SEK
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Främst ute efter ett roligt delbyte med pengar åt min sida, skicka gärna förslag 😄

Uttagen Februari 2023 och kommer full set med låda, garantikort, originalkvitto och båda band i bra skick. Vid smidig affär slänger jag också in ett single pass moddat NDC band som passar klockan mycket bra.

Jag har försökt att ta bilder i rätt elak ljus, men tveka inte att höra av dig om du vill ha flera bilder/film eller funderar på något annat. Enda skavanker jag hittar är en repa på ett bandhorn (cirklat på bild) och lite smågrejer på baklocket.

Förslag till delbyten tas väldigt gärna emot! Bytesvärde samma som pris, helst max 15k ish på bytesobjektet. Bland annat intresserat av CWC, Doxa, Sinn, Seiko Gene Krantz, Breitling Aerospace, Citizen Aqualand, … Kom med förslag, värsta du kan få är en vänlig nej.

Betalning via Swish. Kan skickas med PostNord värde på min kostnad på köparens risk, men föredrar en trevlig f2f mellan Eskilstuna och Stockholm efter överenskommelse. Jag säljer endast till medlemmar med 2 factor och en positiv referenstråd. Min ref tråd: https://klocksnack.se/threads/emiel.174344/

IMG_4851.jpeg
IMG_4852.jpeg
IMG_4847.jpeg
IMG_4850.jpeg
IMG_4849.jpeg
IMG_4848.jpeg
IMG_4846.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp