- Pris
- 29500
- Returpolicy
- Ingen, garanti gäller
- Bilder Skickat
- Ja
Efter en vinare och sviktande omdöme kostar klockan numera 29500:-
Kan inte hitta en billigare klocka av denna typ worldwide, speciellt inte i detta skick och från 2018
Säljer min Tudor Pelagos LHD, fullset, uttagen från svensk AD 26/4-2018 av en tidigare ägare.
Ska säljas pga potentiellt andra klockköp!
Information kring modellen:
https://www.tudorwatch.com/watches/pelagos/m25610tnl-0001
Klockan är i mycket fint skick, inga repor eller dings på framsidan av boetten eller glaset. Baklocket har lite hairlines och det finns små märken från tidigare klockbands-byte.
Vidare är länken i mycket gott skick, endast lite hairlines från vad jag kan se.
Den går fint utan anmärkning.
Ett gummiband från tudor kommer såklart med som man kan se på deras hemsida
.
F2f i sthlm, efter semestern.
Frakt tar vi i PM.
P.S. är på semester nu, men kommer hem den 21:a juli då kan det trilla in lite fler bilder
.
Edit: Jag lade till lite bilder på klockan med gummit på, finns en dykar-förlängning, tvek på att den kommer användas men man kan ju hoppas
.
Kan inte hitta en billigare klocka av denna typ worldwide, speciellt inte i detta skick och från 2018
Säljer min Tudor Pelagos LHD, fullset, uttagen från svensk AD 26/4-2018 av en tidigare ägare.
Ska säljas pga potentiellt andra klockköp!
Information kring modellen:
https://www.tudorwatch.com/watches/pelagos/m25610tnl-0001
Klockan är i mycket fint skick, inga repor eller dings på framsidan av boetten eller glaset. Baklocket har lite hairlines och det finns små märken från tidigare klockbands-byte.
Vidare är länken i mycket gott skick, endast lite hairlines från vad jag kan se.
Den går fint utan anmärkning.
Ett gummiband från tudor kommer såklart med som man kan se på deras hemsida
F2f i sthlm, efter semestern.
Frakt tar vi i PM.
P.S. är på semester nu, men kommer hem den 21:a juli då kan det trilla in lite fler bilder
Edit: Jag lade till lite bilder på klockan med gummit på, finns en dykar-förlängning, tvek på att den kommer användas men man kan ju hoppas
Senast ändrad: