• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Tudor Pelagos LHD 2018! VINBUMP! BILLIGAST PÅ C24

DrOz

Basic
2-Faktor
Pris
29500
Returpolicy
Ingen, garanti gäller
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter en vinare och sviktande omdöme kostar klockan numera 29500:-
Kan inte hitta en billigare klocka av denna typ worldwide, speciellt inte i detta skick och från 2018

Säljer min Tudor Pelagos LHD, fullset, uttagen från svensk AD 26/4-2018 av en tidigare ägare.
Ska säljas pga potentiellt andra klockköp!

Information kring modellen:
https://www.tudorwatch.com/watches/pelagos/m25610tnl-0001

Klockan är i mycket fint skick, inga repor eller dings på framsidan av boetten eller glaset. Baklocket har lite hairlines och det finns små märken från tidigare klockbands-byte.
Vidare är länken i mycket gott skick, endast lite hairlines från vad jag kan se.
Den går fint utan anmärkning.
Ett gummiband från tudor kommer såklart med som man kan se på deras hemsida :).

F2f i sthlm, efter semestern.
Frakt tar vi i PM.

P.S. är på semester nu, men kommer hem den 21:a juli då kan det trilla in lite fler bilder ;).
Edit: Jag lade till lite bilder på klockan med gummit på, finns en dykar-förlängning, tvek på att den kommer användas men man kan ju hoppas :rolleyes:.

OI000059.jpg
OI000061.jpg
OI000063.jpg

OI000048.jpg
OI000030.jpg
OI000036.jpg
OI000039.jpg
OI000042.jpg
OI000053.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp