• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Pelagos

sveol

Cartier
Hej,
Fick in denna i veckan av handlare (beg). Min handled klickar inte med klockan, så jag lägger upp den som byte.
Tillverkad 2012. Rating 1 på Chrono24, dvs mycket bra skick. Små repor på spänne/länk/baksida bandorn som förväntat. I övrigt som ny. Fullset enligt handlaren. Det betyder inre/yttre box, cert, gummi (oanvänt), extralänkar samt kvitto och 12 mån garanti (genom handlaren). Garanti gäller till Oktober 2016.

Bytes mot: Explorer 1 (motsvarande Tudor), Tudor sub eller annat roligt i 20-30kr klassen (Tudor, Rolex, Omega, Iwc). Jag vet inte riktigt vad jag är ute efter, kom gärna med förslag.

Bytesvärde 25k. Finns i Sthlm, föredrar f2f. Retur enligt ö.k.

_SAM9494.JPG

_SAM9496.JPG

_SAM9502.JPG

_SAM9508.JPG
 
Topp