- Pris
- 15000, 6000, 6500
- Returpolicy
- Ja, om ej enl. beskrivning.
- Bilder Skickat
- Ja
Gör mig av med lite bitar! Enbart försäljning, inga byten denna gång. F2F i Stockholm är möjligt för medlemmar med referenser (mina finns här). Skickas annars spårbart med DHL till utlämningsställe (vi kan komma överens om vilket som passar bäst).
Först ut är en trevlig Tudor Prince Oysterdate i härligt vintageskick, ref: 90500. Kommer på korrekt, vikt, Rolex-märkt länk som tar stora handleder. Slänger med ett tjusigt blått band från Molequin också. Gravyr på baklocket. Servad av forummedlem (inga papper på det men finns en bild från service). Inte märkt några tokigheter på gången alls. Tänker mig17000:- 15000:- men lyssnar på bud vid smidiga affärer.
Näst på tur - en Bulgari Diagono i bruksat & ärligt skick (ref. LCV35S). Kommer på AM-gummi. Inte märkt några gångavvikelser och växlar datum korrekt. Tänker mig7000:- 6000:- men lyssnar på bud vid smidiga affärer.
Sist ut - en Eterna Kontiki RoyalQuartz. 35mm, tickar och går som en quartz ska, växlar datum korrekt. Länken tar c.a. 17,5 - 18cm handleder. Lite gänglig i claspen men inget som påverkar funktionen. Tänker mig8000:- 6500:- men lyssnar på bud vid smidiga affärer.
Stort tack till KS för möjlighet till annonsering och för ett otroligt forum!
Först ut är en trevlig Tudor Prince Oysterdate i härligt vintageskick, ref: 90500. Kommer på korrekt, vikt, Rolex-märkt länk som tar stora handleder. Slänger med ett tjusigt blått band från Molequin också. Gravyr på baklocket. Servad av forummedlem (inga papper på det men finns en bild från service). Inte märkt några tokigheter på gången alls. Tänker mig
Näst på tur - en Bulgari Diagono i bruksat & ärligt skick (ref. LCV35S). Kommer på AM-gummi. Inte märkt några gångavvikelser och växlar datum korrekt. Tänker mig
Sist ut - en Eterna Kontiki RoyalQuartz. 35mm, tickar och går som en quartz ska, växlar datum korrekt. Länken tar c.a. 17,5 - 18cm handleder. Lite gänglig i claspen men inget som påverkar funktionen. Tänker mig
Stort tack till KS för möjlighet till annonsering och för ett otroligt forum!
Senast ändrad: