• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tudor Ranger

Pris
23
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Mors!

Tudor Ranger inköpt jan -24, jag är andra ägaren vad jag vet.
Full set med hybridbandet.

Fint skick förutom på keepern där tyget har släppt lite, syns tydligt på bilden. Kanske går att lösa på garantin, har inte kollat.
Lite spår av använding på sidan av boett och på claspen men inget anmärkningsvärt.

Diameter: 39 mm
Tjocklek: 12 mm
Luggar: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
WR: 100m

Pris: 23K

En riktig dunderklocka så känner mig inte helt hundra på försäljning, men är lite sugen på en dykare nu så byten uppmuntras men med pengar upp åt mitt håll.
Främst sugen på en Vertex aqualion (helst no date) men testa gärna vad som helst =)

Finns i Stockholm eller kan skickas.

Tack KS! =)

20250531_094944.jpg
20250531_095019.jpg
20250531_095027.jpg
20250531_095041.jpg
20250531_095048.jpg
20250531_095104.jpg

Tillbaka
Topp