• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Avslutad Tudor Ranger

Pris
24
Returpolicy
nej
Bilder Skickat
  1. Ja
-----Lägger upp den här igen då jag fick ny keeper på bandet av Nymans i Stockholm-----

Tudor Ranger inköpt jan -24, garanti till 2029 alltså. Jag är andra ägaren vad jag vet.
Full set med hybridbandet.

Fint skick med lite spår av användning som syns med på clasp och pyttelite på sidan av boetten.

Diameter: 39 mm
Tjocklek: 12 mm
Luggar: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
WR: 100m med skruvad krona

Pris: 24K

En riktig dunderklocka som gör sig oerhört mycket bättre IRL än på bilder så det känns vemodigt att skiljas från denna men är på jakt efter en pelagos 39 nu, så jag är öppen för byten med pengar upp från mig förstås.

Finns i Stockholm eller kan skickas, jag står för frakten om köparen står för risk.

Tack KS! =)

20250531_094944.jpg

20250805_134739.jpg
20250805_134811.jpg
20250805_134904.jpg
20250805_134712.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp