Bagarbengtson
Basic
- Pris
- 24
- Returpolicy
- nej
- Bilder Skickat
- Ja
-----Lägger upp den här igen då jag fick ny keeper på bandet av Nymans i Stockholm-----
Tudor Ranger inköpt jan -24, garanti till 2029 alltså. Jag är andra ägaren vad jag vet.
Full set med hybridbandet.
Fint skick med lite spår av användning som syns med på clasp och pyttelite på sidan av boetten.
Diameter: 39 mm
Tjocklek: 12 mm
Luggar: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
WR: 100m med skruvad krona
Pris: 24K
En riktig dunderklocka som gör sig oerhört mycket bättre IRL än på bilder så det känns vemodigt att skiljas från denna men är på jakt efter en pelagos 39 nu, så jag är öppen för byten med pengar upp från mig förstås.
Finns i Stockholm eller kan skickas, jag står för frakten om köparen står för risk.
Tack KS! =)
Tudor Ranger inköpt jan -24, garanti till 2029 alltså. Jag är andra ägaren vad jag vet.
Full set med hybridbandet.
Fint skick med lite spår av användning som syns med på clasp och pyttelite på sidan av boetten.
Diameter: 39 mm
Tjocklek: 12 mm
Luggar: 20mm
Urverk: Manufacture Calibre MT5402 (COSC)
WR: 100m med skruvad krona
Pris: 24K
En riktig dunderklocka som gör sig oerhört mycket bättre IRL än på bilder så det känns vemodigt att skiljas från denna men är på jakt efter en pelagos 39 nu, så jag är öppen för byten med pengar upp från mig förstås.
Finns i Stockholm eller kan skickas, jag står för frakten om köparen står för risk.
Tack KS! =)
Senast ändrad: