• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tudor royal 41mm recension

Mackeyg

Basic
Tudor royal 41mm M28600-0005. Klockan som inte skriker efter uppmärksamhet, men som ändå får folk att titta en extra gång. Den gör det på det där sofistikerade sättet, som om den vet exakt vad den är värd och kanske därför fick det passande namnet Royal;)
Sitter otroligt slick och stiligt på handleden och den extremt snygga mörkblåa sunburst urtavlan är svår att släppa ögonen ifrån. I vissa ljus är den djup och stilla, i andra nästan levande.
Detta kommer alltid vara min all time favorit klocka när det gäller entry level luxury klockan (sub 25k)!

Otrolig klocka som alltid ger mer än vad man betalar för!
Denna gången köpte jag klockan för 17 500kr
Ägde klockan i några månader men fick sen släppa den då jag fick ett bra bud samma dag som jag åkte på en fortkörningsböter. Fick 21 000kr + frakt för den🌟

Klockan står sig stark på 9/10 på klockrent skalan!⌚🕰️

Bilagor

• IMG_8566.jpeg
    IMG_8566.jpeg
    142.2 KB · Visningar: 3
  • IMG_8565.jpeg
    IMG_8565.jpeg
    115.8 KB · Visningar: 4
Väldigt fin klocka! :) Får känslan av att den är rätt så underskattad? Jag visste inte ens att det fanns en Tudor i denna prisklass.
Vad är det för spänne på den? Har den någon mikrojustering eller halvlänkar?

Tillbaka
Topp