Tudor royal 41mm M28600-0005. Klockan som inte skriker efter uppmärksamhet, men som ändå får folk att titta en extra gång. Den gör det på det där sofistikerade sättet, som om den vet exakt vad den är värd och kanske därför fick det passande namnet Royal
Sitter otroligt slick och stiligt på handleden och den extremt snygga mörkblåa sunburst urtavlan är svår att släppa ögonen ifrån. I vissa ljus är den djup och stilla, i andra nästan levande.
Detta kommer alltid vara min all time favorit klocka när det gäller entry level luxury klockan (sub 25k)!
Otrolig klocka som alltid ger mer än vad man betalar för!
Denna gången köpte jag klockan för 17 500kr
Ägde klockan i några månader men fick sen släppa den då jag fick ett bra bud samma dag som jag åkte på en fortkörningsböter. Fick 21 000kr + frakt för den
Klockan står sig stark på 9/10 på klockrent skalan!
️
Sitter otroligt slick och stiligt på handleden och den extremt snygga mörkblåa sunburst urtavlan är svår att släppa ögonen ifrån. I vissa ljus är den djup och stilla, i andra nästan levande.
Detta kommer alltid vara min all time favorit klocka när det gäller entry level luxury klockan (sub 25k)!
Otrolig klocka som alltid ger mer än vad man betalar för!
Denna gången köpte jag klockan för 17 500kr
Ägde klockan i några månader men fick sen släppa den då jag fick ett bra bud samma dag som jag åkte på en fortkörningsböter. Fick 21 000kr + frakt för den
Klockan står sig stark på 9/10 på klockrent skalan!