• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Snowflake 9411/0 -77 PRISBUMP 19/11

virrooo

Audemars
2-Faktor
Hej!

Nu är det dags för min flinga att vandra vidare. Visare och tavla i riktigt bra skick med matchande vaniljkrämig patina. Insert är ett kissing four fat font som blekts otroligt jämt och fint över tid. Värt att nämna är att både insert och tavla är blått. Länken som sitter på klockan är en nitad C+I länk stämplad 78, även den i bra bruksskick. Boetten är fet och har synliga fasningar kvar även om de inte är knivskarpa.

Ingen servicehistorik, klockan håller dock tiden bra och har gått utan problem sen jag köpte den i våras. Datum växlar som det ska. Pärlan är troligtvis utbytt då den lyser svagt grönt i mörker. Ena ändlänken är pyttelite kantstött i ena hörnet som möter boetten, påverkar ej funktion.

Klockan finns i Stockholm och jag möts gärna upp f2f och du vill kika på den :)
Såld för 64 000kr
Är öppen för bud och eventuellt byte mot vintage speedmaster eller 16570 med tritiumtavla.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/
DSC_0371.png

DSC_0401.png

front.png
 
Senast ändrad:
Topp