• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor snowflake 94110

klak

Omega
Kommer till Sverige, närmare bestämt Stockholm, i mitten av augusti och "förvägsbumpar" lite

Hej!

Till salu en Tudor submariner 94110 från cirka 1981. Klockan är i mycket bra skick med skarpa bevels kvar, men har självklart spår efter användning. Medföljer gör två inserts, ett svart och ett blått. Både har lyckats få en repa runt klockan 6, större repa på det blåa än det svarta, men ingenting som stör. Klockan kommer på en borstad 78500 tudor länk med 380B endlänkar i mycket bra skick. Klockan har en ding på vänster bandhorn, inget som stör enligt mig. Markerat på bilden nedan.

Klockan har lämnats in på service av mig hösten 2016. Medföljer gör även äkthetsintyg från Bergströms.
Affärs görs helst f2f i Stockholm. Bor utomlands och kommer till Stockholm då och då därför undviker jag helst att skicka då eventuell retur blir krångligare.

Kan vara intresserad av byten men är främst ute efter att sälja men try me! Vad som kan vara intressant är något som inte behöver servas direkt, automatiskt och runt 39-41mm. Inga dressare eller dykare är intressant i dagsläget.

Pris: 47,5 k
Bytesvärde: 50k
Retur: Bor utomlands så undviker det helst men jag är självklart inte omöjligt om det skulle vara några konstigheter.

IMG_0539.png

IMG_0542.png

IMG_0549.png
IMG_0550.png
IMG_0551.png
IMG_0548.png
IMG_0552.png
IMG_0547 kopia.png
 
Senast ändrad:
Topp