• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Sport Chronograph ref 20300 18K!

Capeland

Cartier
Pledge Member
Pris
18000
Returpolicy
Ingen retur
Bilder Skickat
  1. Ja
Mycket fin Tudor Sport Chronograf med den snygga panda-urtvlan.
OBS! Det är klockan på bilden som är till salu. Bifogar en video som visar modellen och storlek. (Fel färg=
"Poor mans Daytona" som den kallas :)

Modellen tillverkades ca 2009-2012

Denna är NOS och uttagen först 2016. Kommer med box, stämplat certifikat och en extra länkbit.
Nu inställd för handled på 17cm OBS! Passar endast handleder upp till ca 18cm!

Klockan är i mycket fint skick. Det enda (förutom minimala hairlines) jag upptäckt är ett "dammkorn/prick" vid 14 markeringen på urtavlan. Jag såg det först när jag ägt klockan en månad och det kommer inte med på bild, men vill vara ärlig. Finns även små repor på baksidan av boetten efter bandbyte.
Går korrekt.


Ref: 20300
Storlek: 41mm
Safirglas
Urverk: Valjoux 7753
Vattentät 150 meter
Skruvad krona
Tavla: Silver med svarta subdials

Skicka PM för mer info och bilder. Billigaste på Chrono24 med länk ligger över 20K.
Rekad frakt ingår i priset. Finns i GBG. Referenser finns. Tack KS


IMG_1894.jpg
IMG_2334.jpg
IMG_2335.jpg
IMG_2336.jpg
IMG_2337.jpg
IMG_2944 (1).jpg
 
Senast ändrad:
Topp