• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tudor Sub 79090 - prissänkt igen

Snårtas

Rolex
Trodde inte den här dagen skulle komma - men nu kan det vara nytt på gång in och då måste tyvärr denna goding lämna plats i klocklådan.

Up for grabs: en Tudor Submariner 79090 med serienummer B55XXXX på vikt Oysterlänk och med top-hat plexi. Ref på länk 9315, endlinks 380B. Köpt på forumet förra sommaren och hade då språjtans plexi och packningar. Inga tillbehör. Tropic ingår inte då det är bortskänkt :)

Skick: feta luggar och ser inte ut att ha varit polerad i närtid. I plexit finns en del mikrorepor efter min användning, men det går säkerligen att ta bort. Länken ser helt nypolerad ut och har en del stretch som sig bör. Två av mittlänkarna söder om kl 6 har komprimerats en smula runt sprintarna, men inget som stör. Små spår av korrosion på både minut- och timmvisare (se andra bilden)

Pris: 21 kSEK, skickat med Postens Värde eller F2F i Mälardalen. Inga byten. Referenser finns i referenstråden!

Intresseanmälningar och frågor via PM, tack!

Wristshot i solen.JPG
Wristshot på tropic.JPG
bild5.JPG
bild6.JPG
 

Snårtas

Rolex
Nytt pris 19 kSEK! Kan tänka mig byten så länge det blir pengar åt mitt håll. Bytesvärde 20 kSEK.

Kom och köööööp!
 
Topp