• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Tudor Submariner 79090 Blå

Limeee

Diamant
Friends Of KS
2-Faktor
Pris
75000
Returpolicy
Ja, om något avviker från beskrivning
Bilder Skickat
  1. Ja
Tillbakadragen 17/12 - Den är för bra för att sälja helt enkelt!

Kollar intresset för min blåa Tudor Submariner 79090 från 1992 då jag är sugen på en Snowflake eller Big Block.

Det här är en otrolig klocka med krämig tritiumpatina på visare och index samt en ”ghost bezel” (ska vara naturligt blekt).

Kommer på originallänk (vikt länk) upp till 20cm handled och originalbox (inner och ytter). Fungerar fint och håller tiden inom ca 15 sek/dygn vid användning. Ingen känd servicehistorik.

Pris: 75.000kr 79.000kr 80.000kr 82.000kr 85.000kr inkl Värdefrakt
Mina omdömen:
IMG_0436.jpeg
IMG_1724.jpeg
IMG_1839.jpeg
IMG_0321.jpeg
IMG_2474.jpeg
IMG_2476.jpeg
IMG_2477.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp