• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes Vintage Tudor Tudor Submariner 7928

carlmartin

Guld
2-Faktor
Pris
80k eller bud
Returpolicy
Bilder Skickat
  1. Ja
Servad 2023-12 (skickar med papper), kommer på 93150 länk med 501b ändlänkar och kan slänga med något Nato om så önskas.

Gissar att den har brukats väl sedan starten 1967. Under åren tror jag nån varit där med både med slipmaskinen och ny lysmassa. Eller så är visarna nyare - jag har ärligt talat ingen aning, detta är min första endevour ner i vintage träsket.

Vad jag vet däremot är att den är charmig som tusan, går bra (280+ amplitud för några veckor sen) och passar på alla band som finns i hela världen.

Fråga hellre om för många än för få bilder. Försökte fånga skick så gott jag kunde.

F2F i Gbg eller skickas efter betalning

Helst inga byten men kan möjligen ta en Seiko SPB som dellikvid

IMG_0644.jpeg
IMG_0640.jpeg
IMG_0835.jpeg

IMG_0886.jpeg
IMG_0885.jpeg
IMG_0883.jpeg
IMG_0887.jpeg

Tillbaka
Topp