• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Submariner 9411/0 "Snowflake"

virrooo

Audemars
2-Faktor
Jag säljer min Tudor 9411/0 till förmån för annat. Fler bilder kommer!

Märke: Tudor
Referens: 9411/0
Årtal: 1982 (SN 97X XXX)

Klockan har gått fint sedan jag köpte den strax innan jul, en gångavvikelse på ungefär 10 sekunder + per dag. Datum ställer om som det ska. Jag har varvat klockan med två andra och under tiden den har legat har den tickat på fint, jag har ingen exakt siffra på gångreserv men den drar jämt med både min heuer och min gmt som båda ligger på runt 40h i reserv.

Visare, tavla och insert matchar i en härlig blek gul färg. Insertet är något blekt och har repor och liknande efter användning som bidrar till det härliga helhetsintrycket som klockan ger.

Pris 31.000kr head only skickat med värdefrakt.

Klockan finns i Norrköping om man vill se den IRL, frågor kan tas via PM eller om ni hellre pratas vid över telefon/skype, nummer ges ut över PM.

Retur efter 24H om klockan ej matchar beskrivningen och då står köpare för de fraktkostnader som uppkommit.

Referens i GG/BG:
https://klocksnack.se/threads/virrooo.19932/

94110_5.jpg


94110_4.jpg


94110_3.jpg


94110_2.jpg


94110_6.jpg
 

Bilagor

  • 94110_1.jpg
    94110_1.jpg
    100.4 KB · Visningar: 127
Topp