Tbonewatches
Basic
- Pris
- 89000 -> 84000 -> 79000-> 72000
- Returpolicy
- Ingen.
- Bilder Skickat
- Ja
(PB 23/5 från 89,000kr till 84,000kr, NY PB 1/6: 79,000kr)
NY OCH SISTA PB 7 juni: 72,000kr (annars får den gå på auktion till hösten)
Säljer en mycket gemytlig Tudor Submariner ref.7928 från 1967.
En riktigt trevlig och ovanlig vintagepärla med den romantiska rosen på urtavlan.
Gott skick med tanke på åldern, testad för tidsavvikelse och visade i det testet inga behov av service. Men givetvis vet man aldrig med gamla klockor, så ingen längre funktionsgaranti ges.
Lumen på visarna är gammal men ändå nyare än index. I övrigt inget att anmärka på i skicket.
Värderingen i Chrono24s watch collection är ca 145,000kr vilket jag tar med en rejäl nypa salt, där av det satta priset här.
Det ENDA intressanta eventuella inbytet är en Grand Seiko SBGM221.
Swish is king, säljer endast till medlem med goda referenser. Kan ta 10% i cash om så önskas.
F2F i centrala Stockholm möjligt. Annars kan jag inkludera spårbart paket via Postnord i priset.
Specs:
TUDOR, Oyster Prince, Submariner
Chronometer
Ref nr.7928
Serienr 571044
cal.390
40mm, stål
automatisk
Sitter på ett enklare svart natoarmband
Tillverkad 1967
Rolex-krona och rolex caseback
Watch only
NY OCH SISTA PB 7 juni: 72,000kr (annars får den gå på auktion till hösten)
Säljer en mycket gemytlig Tudor Submariner ref.7928 från 1967.
En riktigt trevlig och ovanlig vintagepärla med den romantiska rosen på urtavlan.
Gott skick med tanke på åldern, testad för tidsavvikelse och visade i det testet inga behov av service. Men givetvis vet man aldrig med gamla klockor, så ingen längre funktionsgaranti ges.
Lumen på visarna är gammal men ändå nyare än index. I övrigt inget att anmärka på i skicket.
Värderingen i Chrono24s watch collection är ca 145,000kr vilket jag tar med en rejäl nypa salt, där av det satta priset här.
Det ENDA intressanta eventuella inbytet är en Grand Seiko SBGM221.
Swish is king, säljer endast till medlem med goda referenser. Kan ta 10% i cash om så önskas.
F2F i centrala Stockholm möjligt. Annars kan jag inkludera spårbart paket via Postnord i priset.
Specs:
TUDOR, Oyster Prince, Submariner
Chronometer
Ref nr.7928
Serienr 571044
cal.390
40mm, stål
automatisk
Sitter på ett enklare svart natoarmband
Tillverkad 1967
Rolex-krona och rolex caseback
Watch only