• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor Submariner 'Snowflake' ref 94110

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Till salu en Snowflake, med referensnummer 9411/0. Detta innebär quickset på datumet.

Klockan har ett serienummer på 847,xxx, vilket innebär att den dateras till cirka -76.

Väldigt fint vintageskick på klockan. Boetten är väldigt fet, med skarpa lugghål, bevels och feta kronskydd. Perfekt för den som inte gillar nypolerat.
Grym patina på tavlan, och ett matchande blekt insert.

Servad december 2014 hos Rob E. Kvitto samt servicecert följer med klockan. Vid service så limmades några av visarna på undersidan för att undvika lumesläpp. Sekundvisaren har utvecklat lite annorlunda patina.
Sitter på en fin rolexlänk med ref 93150.

Pris: 57 000:-

Byten kan vara intressanta - testa mig.
Jag och klockan finns i Göteborg, men kan skicka.
Referenser på mig: https://klocksnack.se/threads/vaniljglass.10230/

Retur ifall missnöjd med skick eller beskrivning av klockan inom 24h från mottagande. Skall skickas tillbaka på samma sätt och i samma skick.







 
Topp