• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tudor...

M021

Rolex
2-Faktor
Fick upp ögonen för Tudor heritage blue nu när jag var hem till Sverige senast, vet inte om det var färgen och utförandet som fick igång mig, har aldrig varit inne på Tudor innan men dom växer i ögonen på mig, samtidigt har jag heller inte varit en fan av återinförandet av gamla modeller såsom Omega tenderar att lansera 2ggr i veckan.

Så vad säger panelen? värt runt 30'?
 

par

Patek
2-Faktor
Älskar den! Men för mig blev det en Heuer. Skulle jag ha en ny chrono i den prisklassen skulle jag inte tveka alls.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Tycker också om den, men Tudor har gått från att vara prisvärda till att vara ... Inte så prisvärda. Det är fortfarande en hel del pang för pengarna, men inte som förr.

Så föredrar jag också de äldre kronograferna utan modulverk.

A
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Jag tycker den är galet snygg! Roligt med heritage modeller, historia och arv i en ny klocka.. Roligare än dussin speedy..
 

Ryttaren

Rolex
Den är riktigt kul, men kolla in den live först om du inte gjort det. Upplevde de blå färgerna annorluna än på bild, dock på ett positivt sätt.
 

Elvis82

Cartier
2-Faktor
Klart värd sitt pris enligt mig :)
dBSQijV.jpg
 
  • Like
Reactions: par
Topp