Gammelranger.
![]()
Jag har sett på lite olika ställe att den även finns med rose dial ? Är det extremt ovanligt ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gammelranger.
![]()
Ja, väldigt ovanligt.Jag har sett på lite olika ställe att den även finns med rose dial ? Är det extremt ovanligt ?
Hej, jag tänkte köpa en black bay. Köpa nu eller invänta den nya som kommer till sommaren? Hur hade ni resonerat?
Köp nu, så länge du inte vill ha en bronze eller PVD.Hej, jag tänkte köpa en black bay. Köpa nu eller invänta den nya som kommer till sommaren? Hur hade ni resonerat?
Håller med!Köp nu, så länge du inte vill ha en bronze eller PVD.
Bara en så enkel grej som nitarna på länken och att rosen på tavlan är utbytt mot skölden är skäl nog att hugga den gamla innan det är för sent!![]()
Jag vill tro att denna kombo är ovanlig. Men jag tycker det flyger! Ska jag ha den såhär?
![]()
![]()
Eller kanske såhär?
![]()
Eller tråkigt (men snyggt) såhär:
![]()
Chocolate chili insert
![]()
En numera etablerad term i vintagevärlden!
Fick vintage cravings nu ikväll, fick bli lollipopen
![]()
![]()
Jo den är inte dumGrymt fin klocka.
Jag har haft en och jag gillade den väldigt mycket! Många tycker att den är lite stor med sina 41 mm och visst hade den varit mer smutt med 39 mm eller kanske ännu hellre 36. Men det är något med den klockan... Jag kommer nog att ha en sådan igen.Vad säger församlingen om Tudor Heritage Ranger? Är det bra värde för pengen trots målade index och ETA 2824? Låg en ute beg. och funderade att köpa. Camo-Natot verkar ju grymt.
Haft en också. Vette fan varför jag sålde den. Målade index och härliga raka ändlänkar inkl camot gör den klockan till vad den är!Vad säger församlingen om Tudor Heritage Ranger? Är det bra värde för pengen trots målade index och ETA 2824? Låg en ute beg. och funderade att köpa. Camo-Natot verkar ju grymt.
Så kan det ju vara givetvis... Hann inte fråga då det var mitt i lunchruschen.Kan ju menas med att en avmagnetisering är självförvållat och därmed ej garantiärende.
Haft en. Tror det är samma klocka som både @Moorflax och @micke_s haft haha! Jag gillade den. Grym finish som alla Tudor-klockor. Coolt med avsaknad av ändlänkar. Natot var snuskigt fint. Passade bra på läder. MEN klockan var för stor för min smak. 41 mm och tunn glasring gjorde tavlan på tok för stor och gles då den har ganska få detaljer.Vad säger församlingen om Tudor Heritage Ranger? Är det bra värde för pengen trots målade index och ETA 2824? Låg en ute beg. och funderade att köpa. Camo-Natot verkar ju grymt.