- Pris
- 7600
- Returpolicy
- Vid överenskommelse
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en Seiko Tuna av referens Sbbn045 (Marine Master) som numera har gått ur produktion. Fullset från 2022.
Uppdaterade och bättre specs än föregångarna med platt safirglas (kupad insida) som ger en mysig brytning utan att läsbarheten påverkas. JDM-modell med dagvisning på Kanji och engelska.
Överlag i väldigt fint skick med spår av användning och då framförallt genom det sedvanliga Seikogummislitaget, skrap på ”keepern” till spännet och några småmärken samt lite hairlines på shrouden.
Delbyten upp/ner kan vara av intresse, tex (prova):
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen
Uppdaterade och bättre specs än föregångarna med platt safirglas (kupad insida) som ger en mysig brytning utan att läsbarheten påverkas. JDM-modell med dagvisning på Kanji och engelska.
Överlag i väldigt fint skick med spår av användning och då framförallt genom det sedvanliga Seikogummislitaget, skrap på ”keepern” till spännet och några småmärken samt lite hairlines på shrouden.
Delbyten upp/ner kan vara av intresse, tex (prova):
- Marathon Anvigator auto/quartz
- Oris Carl Brashear
- Yema bronzo eller liknande
- Citizen Aqualand
- Seiko 7549
- Seiko MM 300 SBDX001/SBDX017
- Citizen Chronomaster
- Breitling Aerospace
- Tuna Marinemaster, gärna svart eller blå
- Sjöö Sandström Skydiver
GG-tråd finnes här.
F2F är möjlig i nordvästra Skåne, alternativt kan jag skicka med valfri frakt mot betalning. Swish is king!
Sist men inte minst passar jag återigen på att tacka KS för annonsplatsen

Bilagor
-
IMG_4591.jpeg955.2 KB · Visningar: 17
-
IMG_1173.png650.9 KB · Visningar: 16
-
IMG_1172.png632.1 KB · Visningar: 28
-
IMG_1176.png1 MB · Visningar: 22
-
IMG_1175.png539.7 KB · Visningar: 20