• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tungviktsmöte: SUMO vs TUNA!

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
SBBN017 är nog mest för pengarna när det kommer till tunor. Tyvärr får man betala lite extra för länken som hänger med om man vill ha den svarta vridringen som på SBBN015, och så förstås ännu lite mer för den nya generationen (031/035/037).

Word! Tuna ska ändå sitta på gummi. Skitlänk!
 

aljung

Panerai
2-Faktor
Mycket trevlig läsning och tack för att jag fick ta över den goda tvåan i testet :)
IMG_7145.JPG
 

corbendallasx

Friends of KS
Kul läsning! Säga vad man vill, men det är en imponerande mängd poäng som Sumon drar in alltså. Så sett till ur per krona är den väldigt svårslagen.
Tror det är dags att vrida upp min, den ska få följa med till gymmet :D
 

frere

Audemars
2-Faktor
Kul att se denna bumpas upp! Fem månader senare tycker jag att tunan har vuxit ytterligare. Helt klart bästa beatern jag ägt. Världen måste vara en torftigare plats för alla som fortfarande inte har upptäckt att kvarts är helt okej!
 
Topp