Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men då hade den varit vattentät till 25000 meter...Man får inte glömma GoT heller.
Men Tusenö riktar sig väl inte till de redan frälsta egentligen. Blackwater låter nog coolt i mångas öron.
Hade, låt säga, Breitling lanserat en Blackwater tror jag inte någon hade reagerat .
Minst 25000.Men då hade den varit vattentät till 25000 meter...![]()
Samma här, en gubbe till på listanTack för infon, jag hade ju kunnat vara mindre lat lat och läsa själv
Jag signade faktiskt upp för nyheter på deras hemsida imorse, men nu stör jag mig på dykarringen. Nåväl, vi får se. Jag är inte så känslig för designstölder, men det kan ju vara 10 laxar rakt ner i avloppsvattnet om jag inte skulle gilla den så jag tror inte jag chansar. Sparar hellre till en Ingy eller dyl.
Javisst, exempelvis massmord på civila under Irakkriget...Namnet ”Blackwater” för ju tankarna (iaf hos mig) till något helt annat än klockor. Jisses...![]()
Men de heter väl Academi nu, så namnet blev "ledigt"?Namnet ”Blackwater” för ju tankarna (iaf hos mig) till något helt annat än klockor. Jisses...![]()
Haha, ja Tusenö kanske såg sin chans där!Men de heter väl Academi nu, så namnet blev "ledigt"?
(Edit: är inte kompis med citeringsfunktionen än)
Ja eller så startar du en ny tråd med passaround direkt istället för att skriva samma inlägg i tre olika trådar med ett antal ”jag är med svar” i alla trådar och totalt kaosKopierar hit från mikromärkestråden:
"Jag beslöt mig till sist för att inte hoppa på tåget med slutstation Tusenö Blackwater. Men jag är fortf ruskigt nyfiken på vilken kvalité de lyckats åstadkomma. Finns här mot förmodan 9 likasinnade som hoppar på passaround för 750-1000 kr per andel?Eller någon stockholmare som ska köpa den och vill bli bjussad på klämfika/lunch när jag har jobbvägarna förbi hufvudstaden?
(Passaround: PM till mig så blir det lättare att hålla kollJag står för handpenningen. Om PM-antal växer till ngn form av grundläggande starttrupp startar jag en separat tråd med mer info där jag styr upp det mer ordentligt
)"
Olika syn här, 3 trådar är inte kaos i min världJa eller så startar du en ny tråd med passaround direkt istället för att skriva samma inlägg i tre olika trådar med ett antal ”jag är med svar” i alla trådar och totalt kaos![]()
Eller, som annan medlem redan påpekat någonstans, så tänker man på att klockan har SSRS-märkning och därmed en båtfolkspublikTusenö Blackwater?
Hahaha, jisses. Vad ÄR det för namn? Låter som en amerikansk legosoldat som i sin desperation att bli av med sin PTSD från Fallujah sitter på någon svensk skärgårdsö och lyssnar på svansång och tafflig poesi som den där livsvilsna Östermalmstanten komponerat.