- Pris
- 2500kr-7000kr
- Returpolicy
- Om ÖK
- Bilder Skickat
- Ja
1av 3 kvar
Tusenö Blackwater "SSRS Limited Edition" (Pris 7000kr) Såld!
Zenith Sporto "36mm" (Pris 2500kr) Såld!
Longines Split 5 (Pris 2500kr)
Finns i centrala Sundbyberg för F2F men kan givetvis posta om så önskas.
Min referenstråd finner du här
"Swish is king" byten kan också vara av intresse.
Tack till KS och alla aktiva medlemmar
En limited edition klockan från det svenska märket Tusenö.
Klockan har ganska rejäla "Dings" på både bezel, länk och boett (se bilder). Lämnade in den till Tusenö i somras för en titt på klockan, de resulterade i en ny stav genom endlinken och en sån som gör klickljuden under vridringen.
Klockan går bra, inte märkt något avvikande (vid en enklare mätning så landade den på ca +10sek/24h)
Klockan har ganska rejäla "Dings" på både bezel, länk och boett (se bilder). Lämnade in den till Tusenö i somras för en titt på klockan, de resulterade i en ny stav genom endlinken och en sån som gör klickljuden under vridringen.
Klockan går bra, inte märkt något avvikande (vid en enklare mätning så landade den på ca +10sek/24h)
En "handjagad" klocka som osar 60-tal, Trevligt skick, hairlines på ena luggen, kan även se en liten svart prick på urtavlan (Strax under Sporto) och ett ytterligare ett märke strax efter Zenith, misstänker att kronan inte är original.
Bandet på bilden medföljer ej, men kan skicka med något annat band om vi kommer överens om det.
Måtten är 36mm i diameter och dryga 43mm Lugg to lugg och 18mm mellan luggarna.
Går som en OK vintageklocka, jag har inte mätt upp den, men märker inge större avvikelser.
Bandet på bilden medföljer ej, men kan skicka med något annat band om vi kommer överens om det.
Måtten är 36mm i diameter och dryga 43mm Lugg to lugg och 18mm mellan luggarna.
Går som en OK vintageklocka, jag har inte mätt upp den, men märker inge större avvikelser.
Super kul klocka som kommer på ett fint Molequinband
Tavlan har patina samt att den verkar vara lite skavd i kanterna.
Måtten: B25mm x H35mm och 5mm tjock med 20mm mellan luggarna
Tavlan har patina samt att den verkar vara lite skavd i kanterna.
Måtten: B25mm x H35mm och 5mm tjock med 20mm mellan luggarna
Min referenstråd finner du här
"Swish is king" byten kan också vara av intresse.
Tack till KS och alla aktiva medlemmar

Senast ändrad: