• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusen Tack till Rob Engström!!

Målarn

The Steak
För att ha levererat två styckna Riktigt Fina klockor + Stort Tack till Spencer66 för hjälp och guidance ;)

Mina vänner ville köpa en varsinn Rolex så hänvisa dem till Rob Engström Såklart ;) !!
Dem är tyvärr ej medlemmar här pga brist på fritid haha :lol:

Tänkte iaf visa er lite bilder från köpet :)

Vad har vi här??????
20121023_161736.jpg


Datejust II med svart tavla och vitgulds bezel :D
20121023_162822.jpg

20121023_162827.jpg


Och en till Datejust II fast denna med vit tavla och vitgulds bezeln där oxå :D
20121023_162720.jpg

20121023_162715.jpg


Och till slut Gruppfoto såklart :cool: !! Slängde in min TT Sub oxå, såå vilken av dem tre föredrar ni??
IMG_20121024_145306-2.jpg
 

Målarn

The Steak
Föredrar den vita efter min Sub :D !!

Nej sorry blev inga wristshots faktiskt, sorry för det!!!
Dem höll på förkorta länkarna osv så tog bara några snabba bilder :geek: + satt och dregla över helgulds GMTn :mrgreen:
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Har lite svårt för den räfflade ringen på datejust tillsammans med oysterlänk men på datejust 2 flyger den bättre! Vita tavlan tillsammans med den blankpolerade mittenraden på länken var nice och snyggast här!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Som en Milgaus fast snygg. :)

Helt annan klocka än en klassisk DJ men jag kan absolut förstå att vissa köper de där.
 

Målarn

The Steak
Han som köpte den med vita tavlan tänkte först på en Milgauss men ändra sig direkt efter han fick känna på en Datejust II :lol:
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Fan din Subb Målarn med blå urtavla har blivit lite av ett r*nkobjekt för mig :D och jag som inte gillade guldklockor särskilt mycket innan. Klocksnack har förändrat mig :)
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Hahha fan så grymt skön första bild. 500-lapparna är ju tjocka som faaa-an!

Riktigt göttigt ju, bra influens du har! Guld iallafall ;) Även om det var vitguldsindex ;)
 

Målarn

The Steak
Joo jag tycker oxå att min Sub slår dem båda :D men ville ej göra grabbarna ledsna :lol: !!

Ariste man tackar, kul att folk gillar den :)

80talisten hahaha, r*nka på så länge du kan, snart är den borta :cool:

JakobZ viiissst hahah :cool: Aah lite guld blev det för grabbarna iaf, på rätt spår är dem ;)
 

Målarn

The Steak
80talisten skrev:
Målarn skrev:
80talisten hahaha, r*nka på så länge du kan, snart är den borta :cool:

Fan va tråkigt då!! ha ha. Jag antar att det kan vara en viss guld Rolex GMT Master som kan bli en ersättare såsmåningom. :) ;)

Japp Japp Japp med en ----> :mrgreen: tavla :lol: !!
Fast har en del och fixa innan det, men allt fixar sig ;)

80talisten du som nu blivit lite småkär i min Sub kan ju köpa den oxå :D ??
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Alltså vilka sköningar ni är som glider in med en bunt 500-eursedlar. :lol:

DJ2 växer och växer hos mig och jag tycker båda ser bra ut men din sub är ändå fetast. ;)
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Alltså vilka sköningar ni är som glider in med en bunt 500-eursedlar. :lol:

DJ2 växer och växer hos mig och jag tycker båda ser bra ut men din sub är ändå fetast. ;)

Han som spar han har... Det va bådas Första Rolex, trodde egentligen dem skulle gå för Subbarna som "alla" gör hahah :D
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Ja, annorlunda och kul val! Gratulera polarna. Testade förresten 116710 i dag och blev rejält besviken över den låga vikten. :(
 

Målarn

The Steak
Fryken skrev:
Ja, annorlunda och kul val! Gratulera polarna. Testade förresten 116710 i dag och blev rejält besviken över den låga vikten. :(

Yes, skall göra det :) !! Nej testa ej sånt ståltrams :lol: haha skoja bara!!
Men jaa den saknar lite vikt, tycker min är lätt på sina 177gram... GMTn väger runt 220-230gram :mrgreen:
 

Josef B

Bestraffaren
Jävligt fina klockor! Gillar verkligen finnish:en på ringen och storleken! Det enda om jag nu får vara lite neggo är att kronan är lite för liten, tycker jag. Men som sagt, jävligt fina, speciellt vita tavlan :)
 

Ricrob

Patek
Fett! Gillar ju vita tavlor överlag men den fantastiska kontrasten som den "hackiga" blänkande bezeln gör mot den svarta tavlan och till det blanka index, gör den svarta till vinnaren för mig!
 
Gillar oxå Datejust 2 mer och mer blåa urtavlan är finast tycker jag.
Får man fråga hur dom ställde sig till så mycket kontanter på Rob Engström?. Jag menar man kan ju inte ens sätta in 10papp på sitt eget konto utan att bli utfrågad nu för tiden. Har dom skyldighet att meddela skatteverket eller kan man tvätta sina slantar på Rob Engström ? (Jag hade nog inte postat dom bilderna)
 

Målarn

The Steak
Christian.W skrev:
Gillar oxå Datejust 2 mer och mer blåa urtavlan är finast tycker jag.
Får man fråga hur dom ställde sig till så mycket kontanter på Rob Engström?. Jag menar man kan ju inte ens sätta in 10papp på sitt eget konto utan att bli utfrågad nu för tiden. Har dom skyldighet att meddela skatteverket eller kan man tvätta sina slantar på Rob Engström ? (Jag hade nog inte postat dom bilderna)

Gillar den med Vit mest faktiskt.. Kikade lite på dem andra tavelalternativen oxå :) !!

Japp det får du absolut göra... Och nej det går inte, min vän frågade för han hade med sig en del eurosar som han hade växlat innan för att spara om kursen blir bättre men den har ju bara blivit sämre så då ville han köpa nått med dem innan euron faller helt :lol: ..
Men dem tog emot Visa kort iaf :lol:
Tog bilden på pengarna för det skulle se kul ut i tråden faktiskt :)
Så svaret på din tvätta pengar fråga är Nej..!!
 
Topp