• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tusende inlägget...

dauit

Panerai
2-Faktor
Grattis.

Jag är av den åsikten att ska man göra någonting kan man lika gärna köra fullt ut. Potionssnus är för mesar och lössnus är för kvinnor, självklart drar man in det i näsan direkt som en riktig viking.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Grattis.

Jag är av den åsikten att ska man göra någonting kan man lika gärna köra fullt ut. Potionssnus är för mesar och lössnus är för kvinnor, självklart drar man in det i näsan direkt som en riktig viking.
I am a Viking, I'm going out to war... Vad kommer härnäst ? Anyone, anyone.... ?
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag vill vinna eftersom att vi tappade en 0-2 ledning till 3-2 tidigare ikväll. Och jag gjorde inget mål, det suger. Assisten betyder nada när vi förlorade mot de som ligger sist.

Något kan jag väl få vinna.
 

hollow123

Rolex
Stort grattis!
Nässnuset vill jag vinna av den enkla anledningen att jag vill chockera mina vänner på nästa förkrök.
J: Någon som vill ha lite näsgodis?
Vänner: eeh öööh, det är damer här...
J: Tadaa, vad trodde ni jag pratade om, era galningar. Direkt från Island ger jag er det sanna näsgodiset: neftobak
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Stort grattis!
Nässnuset vill jag vinna av den enkla anledningen att jag vill chockera mina vänner på nästa förkrök.
J: Någon som vill ha lite näsgodis?
Vänner: eeh öööh, det är damer här...
J: Tadaa, vad trodde ni jag pratade om, era galningar. Direkt från Island ger jag er det sanna näsgodiset: neftobak
Damer phaff !! Hehe
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Stort grattis!
Nässnuset vill jag vinna av den enkla anledningen att jag vill chockera mina vänner på nästa förkrök.
J: Någon som vill ha lite näsgodis?
Vänner: eeh öööh, det är damer här...
J: Tadaa, vad trodde ni jag pratade om, era galningar. Direkt från Island ger jag er det sanna näsgodiset: neftobak
Andskoti góð hugmynd reyndar !!!
 
Topp