• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Två av mina Tudors mot en av dina Omegor

_robban

Cartier
2-Faktor
Pris
1
Returpolicy
Bytt är bytt ;)
Full retur inom 24h om inte som beskrivet
Bilder Skickat
  1. Ja
En tanke som funnits ett tag som jag nu tänkte göra slag av, går det så går det. Tanken är att då att byta en eller två av mina Tudors mot en av dina Omegor, för att förtydliga min Tudor Big Block 94300 samt min Tudor 76123 Date Day mot din Omega Ploprof.

Jag har då följande:

1st Tudor Big Block 94300
Kommer med original oyster länk och läderrem enligt bild. Service historik ej känd men går bra.
Bytes värde 35000SEK

samt

1st Tudor Date Day 76123
Kommer med original two tone länk enligt bild och även en läderrem. Tavla lite "flammig" på vissa ställen, ser värre ut på bild än i verklighet. Service historik ej känd men går bra.
Bytes värde 15000SEK

Jag söker då en Omega Ploprof, vintage eller av nyare revision. Du återkommer med vad du anser din klocka vara värd och skulle det vara så att du kanske nöjer dig med just min Big Block så kan jag putta till lite pengar om så skulle behövas.

Börjar med en liten bild på de båda och så tar vi det därifrån, fullständiga bilder finns såklart att ordna om någon alls skulle vara intresserad. Klockorna ligger just nu i ett värdeskåp offsite så tar någon timma att få fatt i dem och ta ytterligare biler dock.

IMG_0331.jpeg


Tack för titten
//R
 
Topp