• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Två DJ frågor

par

Patek
2-Faktor
Funderar på att slå till på en 116234 men har två funderingar.

1.Om jag tröttnar på tavlan vad kostar ett byte hos ad, kan ad även få tag i äldre tavlor som inte säljs nya i modellen längre.

2. Går det byta till roulette date? Vad jag har förstått så har de slutat tillverkas.
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Hej
1. 3300:- för ny tavla, om du vill festa till det så kostar en tavla med 10diamanter 15200:-
Ja kan finnas fler tavlor att beställa än dom i tavelkatalogen. Men monterar ju ej tavlor i 116xxx från den äldre generationen ex. 16200

2. Ja, och dom tillverkas och matchas med vissa urtavlor.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Funderar på att slå till på en 116234 men har två funderingar.

1.Om jag tröttnar på tavlan vad kostar ett byte hos ad, kan ad även få tag i äldre tavlor som inte säljs nya i modellen längre.

2. Går det byta till roulette date? Vad jag har förstått så har de slutat tillverkas.
1) hos Ad kan du byta tavla "inom referensen" och kostar 3200-4000 kr beroende på om du vill behålla originaltavlan

2) pass

Edit: för sent på bollen...
 
  • Like
Reactions: par

par

Patek
2-Faktor
Hej
1. 3300:- för ny tavla, om du vill festa till det så kostar en tavla med 10diamanter 15200:-
Ja kan finnas fler tavlor att beställa än dom i tavelkatalogen. Men monterar ju ej tavlor i 116xxx från den äldre generationen ex. 16200

2. Ja, och dom tillverkas och matchas med vissa urtavlor.

Tack för svar. Kan du svara på om man kan få tag i jubilee tavlan utan dia index?
 

ROB-1832

Cartier
2-Faktor
Ja i blått med roman numerals, tror oxå den finns med svart rom.

image.jpg
 
Topp