• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Två Klassiker...

Ljuv

Omega
d83465eb-4c8e-479b-a82f-2881e117a695_zpsedb1548f.jpg
 

max

Dancing Queen
Fina skapelser! Behöver du en njure nån gång så kan du ringa så ska vi nog komma överens :lol: :lol:

Bara vackert!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jag går inte igång på OQ, men din Daytona. Den är fan fulländad. Tack för att du postar bilder på den!

Glad Påsk KS
JoberMan
 

Ljuv

Omega
Stort Tack JM!

Har alltid gillat OQ och när denna hittades för ett par år sedan i mint skick var det bara att slå till.
 

joey

Cartier
JoberMan skrev:
Jag går inte igång på OQ, men din Daytona. Den är fan fulländad. Tack för att du postar bilder på den!

Glad Påsk KS
JoberMan

Tänk, för mig är det exakt tvärt om! Tur att alla inte tycker samma sak.

Glad påsk!
 

Micke B

Streetracer
2-Faktor
joey skrev:
JoberMan skrev:
Jag går inte igång på OQ, men din Daytona. Den är fan fulländad. Tack för att du postar bilder på den!

Glad Påsk KS
JoberMan

Tänk, för mig är det exakt tvärt om! Tur att alla inte tycker samma sak.

Glad påsk!
Vääääääänta lite nu...Du går igång mer på en OQ än en PND? Jag brukar inte (okej kanske ibland) kritisera folks smak, men nu borde vi nog ringa nån. Ambulans? Jourhavande präst?
 

Målarn

The Steak
Micke B skrev:
joey skrev:
JoberMan skrev:
Jag går inte igång på OQ, men din Daytona. Den är fan fulländad. Tack för att du postar bilder på den!

Glad Påsk KS
JoberMan

Tänk, för mig är det exakt tvärt om! Tur att alla inte tycker samma sak.

Glad påsk!
Vääääääänta lite nu...Du går igång mer på en OQ än en PND? Jag brukar inte (okej kanske ibland) kritisera folks smak, men nu borde vi nog ringa nån. Ambulans? Jourhavande präst?

Hahah joey är Mr Oysterquartz himself :cool:
 
Topp