• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Två klockor - The Beauty & The Beast

acce1999

Patek
2-Faktor
Jag gillar din Nivada. Den är fin. Och samtidigt ... inte så fin ... om du förstår vad jag menar. Det är något med glaset som påminner mig om Carl Bildts väldigt tjocka glasögon, så som de en gång såg ut... Men i stort väldigt fin. Klockan alltså. Inte Calle. :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
...jag... behöver den svarta aquan...:eek:
Alla behöver en sån :) Kan verkligen rekommendera de mattsvarta varianterna, för er som funderar på något svart. Tooligt värre :)
Jag gillar din Nivada. Den är fin. Och samtidigt ... inte så fin ... om du förstår vad jag menar. Det är något med glaset som påminner mig om Carl Bildts väldigt tjocka glasögon, så som de en gång såg ut... Men i stort väldigt fin. Klockan alltså. Inte Calle. :D
Hahaha... Calle flaskbottnar var en bra liknelse, måste nog flippa den ;) Helt seriöst så kanske det går att byta tophaten till ett runt kupat plexi? Nån som vet?
Älskar den där Nivadan!
Jag med, och den är ju ett perfekt komplement till Enzon :)
 
Topp