• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Två klockor till damen, Seiko & Thermidor. Prissänkt!

JaTack

Rolex
2-Faktor
Jag vet inte om jag vågar utnämna dessa som damklockor, men sett till storlekarna så skulle jag nog våga påstå att de passar bättre på en mindre arm. Så klart fungerande som damur eller till barnen.

Först och främst en Seiko som jag personligen tycker flyter ovanligt snyggt. Storleken är ca 29mm utan krona. Repor på baksidan efter någon som troligen försökt öppna den.
Pris: 150 125 kronor fraktat
IMAG1905.jpg
IMAG1927.jpg
IMAG1908.jpg


Den andra klockan som utbjuds är en Thermidor i behov av en rengöring och putsning, väldigt fin klocka med en rörlig ej klickande bezel. Kommer utan band. 30mm utan krona. Manuellt uppdrag.
Pris: 150 125 kronor fraktat
IMAG1939.jpg

IMAG1942.jpg


Vid köp av båda så sätter jag priset till 250 225 200 kronor fraktat.
 
Topp