Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Var det under förra året som det skedde? Kommer du ihåg?Helt sanslöst egentligen!
Finns det något forum med samma utveckling?
Tidigare. https://klocksnack.se/threads/fan-va-grymt-mattande-gjorde-inlägget-1000000-katjiiing.42420/Var det under förra året som det skedde? Kommer du ihåg?
Så strax över två år tog det alltså att skramla ihop ytterligare 1 miljon inlägg. Stark jobbat KS-gänget
Så strax över två år tog det alltså att skramla ihop ytterligare 1 miljon inlägg. Stark jobbat KS-gänget![]()
Skrämmande eller inte 27k inlägg är ju rätt bra jobbatGrattis KS!
Men skrämmande att jag står för över en procent av dem.![]()
Du och @yonsson drar onekligen er del av lassetGrattis KS!
Men skrämmande att jag står för över en procent av dem.![]()
Hur många är unika aktiva konton? Lär ju vara en drös med dubbelkonton och ett gäng som har regnat sig för att bara köpa eller sälja en gång. Hur som så lär antalet aktiva ökat i vart fall.När blev vi över 17000 pers?! Senast jag kolla va det typ 12000... shit..
Fan! Detta är ju inte bra!
Har inte tid att jobba längre nu, måsta läsa ALLA nya inlägg.![]()
Det sjukaste med det där är att jag minns en tid när man hade läst ALLT på KS och satt och väntade på att någon skulle posta något.
Det är klart satistiskt sett, men det är givetvis lika spännande varje gång den första siffran ändras, eller ännu bättre det blir en till siffra. Åhhh tänk 10miljoner inläggMen är inte alla nummer lika unika? Tex inlägg 1 495 317 kan ju bara uppstå en gång...![]()
Det sjukaste med det där är att jag minns en tid när man hade läst ALLT på KS och satt och väntade på att någon skulle posta något.
Ja, jag minns när vi var bara en handfull dårar.