anru
Basic
- Pris
- 9000
- Returpolicy
- Stc har garanti. Svarta 24 h.
- Bilder Skickat
- Ja
Det är dags för dig att fundera på sommarklocka 2025. 1000 meter är precis vad man behöver när man kämpar och håller andan på 0,7 meters djup i någon pool någonstans.
Den svarta köptes här på KS försommaren 2024 och har sedan dess förärats med ett shark mesh för ca 1000 kr.
Stc köpte jag själv i mitten av juli 2024. Väldigt härlig färg på urtavlan!
Ingen av dem har knappt burits, vilket är konstigt då jag liksom många andra KS'are sitter vid en dator, petar på något i officepaketet och behöver tungdykarklockor.
Båda naturligtvis fullset. Klockorna finns söder om Sthlm och jag arbetar norr om Sthlm. Kan levereras om du finns i närheten. Annars är det inga problem att skicka mot att du betalar frakten.
9 laxar styck. Byter gärna båda mot en grön och skön Seiko SLA019
Den svarta köptes här på KS försommaren 2024 och har sedan dess förärats med ett shark mesh för ca 1000 kr.
Stc köpte jag själv i mitten av juli 2024. Väldigt härlig färg på urtavlan!
Ingen av dem har knappt burits, vilket är konstigt då jag liksom många andra KS'are sitter vid en dator, petar på något i officepaketet och behöver tungdykarklockor.
Båda naturligtvis fullset. Klockorna finns söder om Sthlm och jag arbetar norr om Sthlm. Kan levereras om du finns i närheten. Annars är det inga problem att skicka mot att du betalar frakten.
9 laxar styck. Byter gärna båda mot en grön och skön Seiko SLA019