• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Två utsökta sommarklockor

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Jag önskar sälja två stycken rejäla bad-klockor. De är båda två i fint skick men har använts och visar naturligtvis lite spår av det. Dock inga större blessyrer utan snarast några hairlines och annat smått. Bedöm själv från bilderna och tveka inte att fråga efter fler. MM300 är en riktig favorit som verkligen imponerat i kvalitetskänsla och välbyggdhet. Det finns massor av information att söka om denna modell (betecknas av seiko som SBDX001). Båda klockorna är sk. fullset med alla papper, boxar och annat som ingår vid nyköp. Till seikon finns både länk och gummi.

Sinn U1 är också en riktig klassiker inom sin genre och känns riktigt rejäl den med. Klockan är byggd av tyskt ubåtsstål och är garanterat tät till 1000m. Riktigt trevligt med de röda visarna och bra tryck i lumen. Även denna klocka kan du finna massor med information och recensioner av på webben.

Jag har ingen service-historik på någon av klockorna men ingen av dom visar tecken på behov av service.

Sinn är uttagen den 26juni 2012
MM300 är uttagen december 2012

Pris för seikon 12000kr
Pris för sinn 10000kr
Bytesvärde beror på hur du värderar ditt objekt. Jag är endast intresserad av att i händelse av byte, byta båda mina klockor mot en dyrare...
Inklusive frakt om de ska skickas och inklusive kaffe eller bärs om de ska hämtas i egen hög person ;)

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Bump

Intressant byte kan vara t. ex en fin tudor sub eller varför inte den fina gs 40th anniversary som Molle har till salu här på KS ;)
 
Topp